Idei de afaceri – înființarea unui cyber-club

Internet Cafe-urile au început să apară în masă în anii ’90 dar soarta lor a fost meteorică – strălucitoare, dar scurtă. Ulterior, supraviețuirea jocurilor sportive digitale s-a bazat pe echipamentele păstrate în locuințele unor pasionați de e-sports. Dar, întrucât jucătorul pasionat de jocuri interactive este o ‘creatură’ colectivă, o revigorare treptată a acestei industrii a început abia de câțiva ani.

Distracție ce nu poate fi înlocuită

În ziua de azi, cyber-clubul (clubul de e-sports) se confruntă cu un fel de renaștere și se dezvoltă rapid. Dorința tinerilor de socializare în condiții moderne este firească. Dar industria de divertisment nu este în măsură să ofere formate interesante pentru ‘millenialls’ (tinerii cu vârsta cuprinsă între 15 și 21 de ani), cu excepția cinematografelor și a terenurilor sportive din centrele comerciale. Parcurile de distracții pentru copii nu mai sunt interesante pentru ei, iar formatul cafenelelor și restaurantelor nu le este încă pe deplin confortabil.

Cluburile moderne de calculatoare sau cyber-cluburile sunt o distracție excelentă pentru adolescenți și tineri.

Motivele principale pentru care cyber-cluburile sunt atractive:

–              comunitate de oameni cu aceeași idei;

–              spațiu modern;

–              acces non-stop;

–              hardware puternic.

În astfel de locații, tinerii pot deveni jucători profesioniști și, mai târziu, antrenori de succes și chiar pot face o carieră în domeniul e-sports. Dacă joci pe un computer de acasă, nu poți deveni profesionist. Doar în cyber-cluburi, jucătorii cunosc cultura respectivă și se unesc în echipe profesionale.

Automatele de cafea și snacks-uri nu trebuie uitate

Publicul țintă al cyber-clubului este comunitatea tinerilor cu vârste cuprinse între 12 și 30 de ani, iar aproape 85% dintre ei sunt de sex masculin. Canalele de comunicare cu publicul țintă ar însemna participarea la evenimente și turnee din industria e-sports, la interacțiuni prin rețelele sociale cu jucători, bloggeri și vloggeri activi social.

Pentru a deschide un cyber-club, este necesar să închiriați cel puțin o cameră spațioasă sau chiar o casă (apartament) cu o posibilă renovare ulterioară. Spațiul respectiv ar trebui să fie într-un loc ușor accesibil, dar nu neapărat într-un centru comercial sau altă locație aglomerată. Locația cyber-clubului trebuie să fie curată, ordonată și, dacă este posibil, elegantă. Merită să acordați atenție iluminării suficiente, prezenței unui sistem de încălzire, ventilației și decorului.

Un cyber-club ‘cool’ trebuie să aibă neapărat un decor stilizat, pentru a semăna cu universul jocurilor atât de mult îndrăgite. În plus, camera repectivă trebuie echipată cu scaune confortabile și iluminare adecvată, pentru confortul maxim al jucătorilor în timpul procesului de joc. Existența unui dozator de cafea și unui automat de snacks-uri, sucuri și băuturi energizante ar fi ideală.

Pentru publicitate, se recomandă să dezvoltați programe de loialitate pentru a atrage clienți, dar și pentru a selecta angajați instruiți și non-conflictuali, care iubesc munca lor și îi pot ajuta pe clienți.

Este de dorit să aveți un sistem CRM (Customer Relationship Management – Managementul Relațiilor cu Clienții), deoarece astfel puteți urmări diverse analize, inclusiv date despre preferințele clienților dvs. sau despre nivelul de ocupare al spațiului virtual.

Creditare

Suma investiției inițiale pentru deschiderea unui cyber-club este variabilă. Totul depinde de amploarea sa, de designul spațiilor și de cantitatea de echipament necesară locației respective. Indiferent de valoarea investiției, oricare dintre instituțiile financiare nebancare (IFN) din țara noastră vă pot acorda un credit online urgent în sistem fulger, astfel încât să porniți afacerea dorită.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *