Rolul si impactul relatiilor publice

Sunteti curiosi sa aflati mai multe despre ceea ce inseamna, de fapt, relatii publice, cum functioneaza, care este comparatia cu publicitatea si sa vorbim mai multe despre activitatea echipei Tudor Communication? Ei bine, ati ajuns exact unde trebuia, pentru ca astazi ne propunem sa aducem in discutie activitatea de PR pe intelesul tuturor. Astfel, relatiile publice fac posibila dezvoltarea reputatiei si a imaginii de brand a companiei la un cost mai mic decat publicitatea. Trebuie mentionat faptul ca, de regula, compania nu cumpara un spatiu de difuzare periodica in mass-media, ci aloca o anumita suma de bani un grup de oameni pentru a transmite informatii pozitive si a genera pentru companie povesti si evenimente care sunt atractive pentru publicul tinta. Ei bine, asta facem si noi, cei de la Tudor Communication.

Daca compania noastra ia initiative care reusesc sa faca un ecou pozitiv companiei pentru care lucreaza, aceasta poate castiga atentia mass-media fara a plati sutele de lei pe care i-ar fi cerut  o reclama. In plus, informatiile transmise de mass-media sunt intotdeauna mult mai credibile decat o reclama, deoarece sunt mult mai asociate faptelor reale decat publicitatii.

Ca si in cazul altor mijloace de comunicare de marketing, managementul trebuie, inainte de a face schimbari importante, sa inceapa prin identificarea intentiilor de comunicare, definirea obiectivelor si scopurilor pe care le are compania, alegerea mesajelor si a mediilor de difuzare, precum si implementarea programului. Ulterior, firma trebuie apoi sa evalueze rezultatele actiunilor de relatii publice pentru a intelege ce s-a intamplat in toata aceasta perioada, pentru a invata care sunt pasii urmatori si pentru a incepe procesul intr-o miscare nesfarsita de comunicare cu publicul.

Mijloacele folosite de Tudor Communication in realizarea activitatilor de relatii publice

Profesionistii in relatii publice au mai multe mijloace de actiune pentru a promova imaginea de brand a unei companii, printre care amintim:

  • Site-ul companiei;
  • Retele sociale;
  • Activitati de sponsorizare;
  • Comunicate de presa si conferinte de presa;
  • Sponsorizarea evenimentelor;
  • Publicatii corporative (de exemplu, rapoarte anuale, brosuri, buletine informative, reviste corporative);
  • Publicatiile audiovizuale (de exemplu, filme, prezentari, CD-uri audio si video care sunt din ce in ce mai utilizate).

De asemenea, Relatiile publice necesita o atentie considerabila si in ceea ce priveste elemente distinctive ale companiei, de exemplu sigla, vizualul sediului central, cartile de vizita, uniformele personalului, vehiculele companiei.

Aceste componente vizuale ale companiei usor de identificat devin instrumente de comunicare de marketing pentru departamentele de relatii publice. Astfel, la Tudor Communication, putem spune ca fiecare detaliu conteaza, iar accentul pe care noi il punem este unul destul de mare, pentru ca ne place sa ne facem treaba intr-o modalitate cat mai profesionista. Alege si tu chiar acum sa colaborezi cu echipa Tudor Communication!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *