Creșterea vizibilității website-ului este o temă comună multora dintre noi. Fie că vorbim despre un website de prezentare sau unul care reprezintă, în realitate, munca ta în fiecare zi, este esențial să cunoaștem care este utilitatea unor servicii SEO off-page și cum le putem utiliza în favoarea noastră. Din punct de vedere tehnic, acest proces se rezumă la îmbunătățirea vizibilității website-ului tău, prin utilizarea unor linkuri de calitate și diverse mențiuni în rețelele sociale. Cu scopul de a veni în ajutorul tău, am adăugat diverse detalii extrem de utile și eficiente, care îți pot îmbunătăți cunoștințele și crește profitul!
- De ce se recomandă să apelezi la optimizarea de tip Off Page?
La ora actuală, fiecare motor de căutare încearcă din răsputeri să găsească rezultatele ideale pentru utilizatorii și vizitatorii acestuia. Tocmai de aceea, este de așteptat ca un motor de căutare cu prestanța să se orienteze pe diverși factori de tip On Page și Off Page. De asemenea, un website care prezintă un conținut de calitate are numaidecât șanse considerabile să atragă link-uri de calitate, acestea fiind obținute de pe alte website-uri și chiar diverse alte mențiuni pe rețelele sociale.
- Care sunt avantajele oferite de optimizarea de tip Off Page?
Atunci când îți construiești o strategie de tip SEO Off Page, este esențial să îți dai seama care sunt beneficiile pe care este indicat să le aștepți. Printre acestea, se numără:
- Creșterea și îmbunătățirea poziției pe care website-ul tău o are în rezultatele motoarelor de căutare;
- Îmbunătățirea importanței website-ului tău, din perspectiva motoarelor de căutare, datorită creșterii Page Rank-ului;
- Îmbunătățirea expunerii, datorită faptului că website-ul tău rămâne în topul rezultatelor și dispune de link-uri de calitate cu expunere considerabilă.
- Prin ce se traduce procesul de link building?
Din punct de vedere tehnic, procesul de link building se rezumă la atragerea unor link-uri de calitate obținute de pe alte site-uri care se bucură de o autoritate ridicată. Prin intermediul acestui proces, te bucuri de un vot de încredere din partea vizitatorilor tăi, ceea ce te poziționează considerabil superior față de concurenții tăi. Un exemplu eficient în acest sens este aprecierea articolului tău și share-uirea lui cu comunitatea acestora.
De cele mai multe ori, cele mai bun astfel de metode de dezvoltare a link-urilor către website-ul tău se rezumă la:
- Publicații pe forumuri și semnături care să cuprindă aceste link-uri;
- Realizarea unor articole de tip guest posting;
- Publicarea articolelor în directoare sau agregatoare.
- Ce înseamnă Follow și NoFollow?
În cazul în care ai mai lucrat cu WordPress până acum, este mai mult ca sigur să fi dat peste noțiunile de follow și nofollow. Acestea se rezumă la permisiunea pe care webmasterul o oferă roboților Google de a accesa și oferi autoritate website-ului tău. Tocmai din acest motiv, este esențial ca linkurile de acest fel pe care le introduci pe website-ul tău să fie de tip follow.
- Cum pot construi un link bun?
Chiar dacă ai un număr considerabil de link-uri către website-ul tău, la ora actuală se pune accent pe calitate și nu pe cantitate. Spre exemplu, chiar dacă ai la dispoziție 100 de astfel de link-uri, nu te poți aștepta la rezultatul scontat în cazul în care acestea din urmă nu sunt bine clasate în rezultatele de căutare. Mai mult decât atât, se recomandă ca astfel de link-uri să fie naturale, întrucât softurile de link building vor fi penalizate de Google.
Pentru asta, poți recurge la următoarele recomandări:
- Construirea unor infografice optime – cu ajutorul unui infografic, pui la dispoziția vizitatorilor tăi un fișier de tip imagine care explică cu foarte multe detalii un anumit subiect;
- Video sharing – prin intermediul acestui element, poți să realizezi conținut video optim despre produsele și serviciile tale. Ulterior, poți să distribui acest video pe diferite agregatoare de conținut video.
Spre deosebire de serviciile SEO de tip On Page, cele Off Page îți pot aduce mult mai multe beneficii și chiar o poziționare ideală în ceea ce privește motoarele de căutare. Cu toate acestea, stă responsabilitatea ta să alegi cele mai bune instrumente pentru a face acest lucru, precum și să iei cele mai bune decizii în favoarea ta. Nu uita, aceste servicii sunt continue și necesită atenția ta la fiecare pas!