Utilizatorii online tanjesc dupa continut proaspat, consistent. Cu toate acestea, nu este intotdeauna usor sa ramaneti in fruntea acestui obiectiv, in special pentru intreprinderile mici si mijlocii cu alte responsabilitati si bugete de marketing limitate.
O modalitate de a completa continutul pe care il produceti daca va aflati in aceasta categorie este cu continut generat de utilizatori (UGC). Specialistii in marketing de continut SEO subliniaza ce trebuie sa faci pentru a crea o strategie UGC care sa se potriveasca nevoilor tale.
Alegeti platformele dvs
Veti avea mai multe sanse sa obtineti un flux constant de continut relevant generat de utilizatori daca sunteti activ pe platformele catre care publicul tinta graviteaza in mod natural. De exemplu, daca aveti o marca mai vizuala, publicul tinta poate fi mai activ si mai implicat pe Pinterest sau Instagram. Totodata, nu uitati de scriere articole de cea mai buna calitate.
Stabiliti obiective UGC specifice
Ca si in cazul oricarui tip de continut, continutul generat de utilizatori ar trebui sa se bazeze pe obiective specifice. Cu UGC, continutul selectat de la utilizatori, urmaritori sau clienti ar putea fi destinat:
• Promovarii marcilor sau produselor
• Incurajarii mai multor conversii
• Cresterii increderii in brand
Permiteti utilizatorilor sa stie ce doriti
Potrivit unui sondaj, 50% dintre consumatori doresc ca marcile sa le spuna ce fel de continut prefera sau doresc. Acesta este motivul pentru care este important sa stabiliti obiective si sa oferiti o directie oricarei persoane care se implica in marca dvs. De exemplu, puteti face acest lucru cu campanii de e-mail sau postari pe retelele sociale in care solicitati trimiteri specifice. Mai multe despre seo poti afla de pe ratuc.ro.
Ofera utilizatorilor un stimulent pentru a distribui
Daca aveti nevoie de un impuls rapid in UGC, oferiti utilizatorilor un stimulent suplimentar pentru a contribui. Concursurile sunt o modalitate simpla si eficienta de a face acest lucru. „Recompensa” poate fi ceva la fel de simplu, dar semnificativ, cum ar fi o postare desemnata drept „postul zilei” sau oferirea unei reduceri la urmatoarea achizitie.
Obtineti permisiunea de la utilizatorii dvs. pentru a partaja continut
Din motive de curtoazie, obtineti permisiunea utilizatorilor inainte de a partaja sau a reutiliza continutul pe care il considerati atragator sau util. Intr-o nota similara, interactionati cu utilizatorii care contribuie cu continut. Acest lucru va ajuta sa construiti relatii si sa incurajati interactiunile ulterioare cu afacerea sau marca dvs.
De asemenea, urmariti rezultatele pe care le obtineti din continutul dvs. generat de utilizatori. Acest lucru va va informa daca obtineti ceea ce aveti nevoie pentru obiectivele dvs. In cele din urma, sortati ocazional UGC pentru a elimina orice nu mai este relevant sau in conformitate cu obiectivele dvs. actuale de marketing online. Intra pe viajoa si afla cum seo iti poate ajuta afacerea.
Sfaturile de mai sus sunt sfaturi oferite de specialistii SEO. Daca le luati in considerare, atunci cu siguranta aveti toate sansele sa va bucurati de notorietatea la care ati visat. Este atat de important sa apelati la SEO atunci cand aveti un business. Pur si simplu va va ajuta sa va promovati afacerea pe internet, in cel mai eficient mod posibil. Asadar, nu ratati aceasta oportunitate minunata.