Un avocat de Drept fiscal din Timisoara te va ajuta in problemele legate de cazier!

Exista numeroase situatii in care poti sa ai nevoie de serviciile unui avocat Drept fiscal Timisoara. Acesta gestioneaza dosarele clientilor sai si le ofera consultanta in relatia cu autoritatile fiscale. Pentru a asigura implementarea celor mai bune solutii, el lucreaza frecvent in parteneriat cu contabili, experti-contabili sau cu auditorii clientului.

Un avocat de Drept fiscal din Timisoara din cadrul gociuavocati.ro, spre exemplu, reprezinta interesele persoanelor fizice si juridice in ceea ce priveste relatia acestora cu organele administrative si fiscale, in probleme legate de emiterea actelor si de efectele acestora sau de activitati de control. Poti apela cu incredere la un profesionist in domeniu in toate problemele legate de cazierul fiscal.

Ce este cazierul fiscal?

Acest document, cunoscut si sub denumirea de certificat de atestare fiscala, dovedeste conduita de bun-platnic a contribuabililor. Autoritatea emitenta inscrie toate platile exigibile catre Bugetul de Stat, precum si statutul executarilor silite, daca acestea sunt in executare sau in suspendare.

Articolul 1 din Ordonanta nr. 39/2015 privind cazierul fiscal ofera definitia acestui document, care iti poate fi explicata pe larg de un avocat de Drept fiscal din Timisoara. Astfel, el reprezinta „un mijloc de evidenta si urmarire a respectarii disciplinei fiscale, contabile si financiare de catre contribuabili, in care se tine evidenta persoanelor fizice, juridice si a entitatilor fara personalitate juridica care au savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, contabile, vamale si de cele care privesc disciplina financiara“.

In articolul 2, scopul documentului este stabilit in felul urmator: „se utilizeaza in scopul prevenirii si combaterii evaziunii fiscale, precum si al eficientizarii de catre organele fiscale a procesului de administrare a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri ale bugetului general consolidat datorate de catre contribuabili, prin asigurarea accesului la informatii care releva modul de respectare a legislatiei fiscale, contabile, vamale si a disciplinei financiare de catre contribuabili“.

Cand este nevoie de prezentarea cazierului fiscal?

Legislatia defineste cu claritate mai multe imprejurari in care este nevoie de obtinerea si prezentarea acestui document. In fiecare caz, poti evita hatisul birocratic cu ajutorul unui avocat de Drept fiscal din Timisoara, care se va ocupa in locul tau de indeplinirea tuturor demersurilor necesare pentru eliberarea certificatului. Iata, asadar, cand este obligatorie prezentarea cazierului fiscal:

• la infiintarea societatilor, a societatilor cooperative, a cooperativelor agricole si a entitatilor fara personalitate juridica, de catre asociati, actionari, membri si reprezentantii legali sau desemnati;

• la solicitarea inscrierii asociatiilor si fundatiilor in Registrul asociatiilor si fundatiilor de catre asociatii sau membrii fondatori ai acestora;

• la autorizarea exercitarii unei activitati independente de catre solicitanti;

• la cesiunea ori instrainarea sub orice forma a partilor sociale sau a actiunilor, de catre noii asociati, actionari sau membri;

• la numirea de noi reprezentanti legali, precum si la cooptarea de noi asociati, actionari sau membri cu prilejul efectuarii majorarii de capital social de catre noii reprezentanti legali, asociati, actionari sau membri;

• la numirea de noi reprezentanti legali, precum si in cazul cooptarii unor noi membri in asociatii si fundatii, atunci cand acestia dobandesc si calitatea de reprezentanti legali ai persoanei juridice deja inregistrate.

Pentru a avea parte de eficienta maxima si a te asigura ca nu comiti nici cea mai mica greseala, apeleaza cu incredere, in oricare dintre aceste situatii, la un avocat Drept fiscal Timisoara!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *