Televiziunile dedicate copiilor, MINIMAX și JIMJAM, din portofoliul AMC NETWORKS INTERNATIONAL CNE [AMCNI] au avut o performanță excelentă în 2023, cu o poziție impresionantă în multitudinea de posturi TV destinate genului. Minimax a fost cea mai vizionată televiziune pentru copii în categoria A18-49 – așadar, alegerea numărul unu a părinților din România, în 2023.
Secretul ambelor posturi TV constă în credibilitate, conținut valoros și timp de calitate în fața micului ecran, ceea ce devine din ce în ce mai important atunci când vine vorba de divertismentul pentru copii. Părinții vor să se asigure că micuții sunt în siguranță atunci când vine vorba de televiziune. Pe lângă funcția sa de divertisment, conținutul este educativ și captivant.
”Curiosul George” difuzat de aproximativ 2000 de ori în acest an, a fost printre cele mai vizionate titluri. Zorro a fost, de asemenea, foarte popular, iar aventurile fraților Kratt (”Cu Frații Kratt în sălbăticie”) au încălzit inimile copiilor și ale părinților.
În 2023, peste 100 de filme de familie și filme cu Barbie, alături de 36 de seriale au fost difuzate pe Minimax.
Printre premierele anului 2023 se numără noul ”Inspector Gadget”, ” Dogmatix și Neînduplecații” primul serial spin-off bazat pe universul lui Asterix și serialul ” Familia Crood: Copacul familie”, care continuă povestea familiei Crood.
În 2024, filmoteca AMCNI continuă să ofere o mare varietate de conținuturi de divertisment pentru copii, cu filmele populare Barbie. Fie că este vorba de un matineu sau de o seară de vizionat emisiuni la TV împreună cu cei dragi, cinematograful de familie este îmbogățit de simpaticele povești ”Cei trei purceluși” și ”Pettson și Findus”.
Aventura lui Barbie va continua în seria ”Barbie: Un strop de magie” și va fi lansat un nou sezon din ”Cu Frații Kratt în sălbăticie”. De asemenea, în această primăvară, va avea loc premiera unui nou serial de 26 de episoade, ”Pet Hotel”, alături de multe alte surprize.
Minimax are un Fan Club plin de activități, unde părinții pot avea acces la conținut de calitate pentru copii, care poate fi împărtășit cu cei mici, dar și șansa de a câștiga cadouri promoționale.
Televiziunea a fost reprezentată de îndrăgitele personaje, așa cum este Motanul Încălțat, în cadrul unor evenimente, precum Festivalul Forbes Kids sau inaugurări de grădinițe.
Cealaltă televiziune pentru copii din portofoliul AMCNI, JimJam, se adresează în primul rând preșcolarilor și familiilor acestora. De la lansarea din 2006, acoperirea sa a crescut rapid și este acum prezent în peste 100 de țări, din Europa până în Orientul Mijlociu și Africa. În România, JimJam are un feed dedicat din 2020 și a înregistrat o creștere constantă a numărului de telespectatori în ultimii 2 ani, așteptându-se ca această tendință să continue.
JimJam oferă micilor telespectatori un mediu sigur și prietenos, bazat pe învățare prin joacă, dezvoltând curiozitatea, imaginația, empatia și creativitatea lor. Prin povești adecvate vârstei și videoclipuri educative, atât la TV, cât și online, contribuie la creșterea armonioasă a acestora. Canalul a reformat televiziunea interactivă cu poveștile sale jucăușe și educative, folosind mesaje și conținuturi speciale pentru a încuraja telespectatorii să se angajeze în conversații în familie despre lecțiile și poveștile din serialele animate. În același timp, copiii sunt încurajați să îndrăznească să pună întrebări. De asemenea, sunt sprijiniți să se implice în activități precum explorarea naturii, protejarea animalelor și folosirea imaginației bogate la joacă.
În spiritul învățării jucăușe, a introdus insigne unice pentru a atrage atenția părinților și copiilor asupra naturii evolutive a poveștilor și a mesajelor lor cheie.