Caraiman invită consumatorii să își tragă sufletul și să câștige premii

Noua marcă din portofoliul Bergenbier S.A. lansează o promoție națională

Caraiman, cel mai nou brand din segmentul core din România, anunță campania „Trage-ți sufletul și poți câștiga”, prin care consumatorii pot avea parte de o serie de premii atunci când se bucură de gustul echilibrat al berii din portofoliul Bergenbier S.A.

„Totul începe cu un Caraiman pus la rece, care poate aduce sub capac sau cheiță o bere ori chiar codul câștigător al celor 100.000 de euro pentru propria cabană. Este prima promoție națională a mărcii și am gândit această campanie pe nevoile actuale din piață: o rată de câștig ridicată când vorbim despre premiile în bere și un mare premiu atractiv. Ne bucurăm să vedem cât de bine a fost primită lansarea Caraiman, semn că segmentul core avea nevoie de un brand nou, cu gust echilibrat”, a punctat Victor Teioșanu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Promoția are o rată de câștig extrem de atractivă, una din cinci beri putând să aducă încă o bere de 0,5 litri. Perioada de înscriere a codurilor pentru marele premiu este 1 august – 31 octombrie, iar cea de revendicare a berii câștigate se întinde până la 31 ianuarie 2025.

„Un moment de respiro, asta am văzut că își doresc consumatorii în toate interacțiunile pe care le-am avut cu aceștia. De aici a început povestea Caraiman, a cabanei care e atât de apreciată în piață, dar și a promoției cu care venim acum spre consumatori. Prin distribuția bună pe care o avem, consumatorii pot să se bucure de această promoție atât off-trade, cât și on-trade și îi încurajăm pe toți să își tragă sufletul și, de ce nu, să se bucură de unul dintre premiile din campanie”, a punctat Nicoleta Cosneanu, Senior Brand Manager.

Campania se bucură și de un nou TVC, dar și de plasări in-store, comunicare digitală și radio. Mecanismul detaliat și regulamentul campaniei sunt disponibile pe site-ul oficial caraiman.ro.

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.

Despre Molson Coors

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitați molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *