Calvin Klein a lansat campania Pride 2024 This Is Love, cu Cara Delevingne și Jeremy Pope

Calvin Klein a lansat campania 2024 This Is Love, cu actrița Cara Delevingne și Jeremy Pope, actor și cântăreț, reprezentați așa cum trăiesc, exprimând și celebrând ceea ce înseamnă noua colecție, Pride.

Filmată de Gordon von Steiner, campania îi surprinde pe Cara și Jeremy în colecția Pride 2024 îmbrățișând energia veselă și încrezătoare Pride. Videoclipul campaniei îi prezintă pe Cara și Jeremy care fac lip-syncing la „100% Pure Love”, imnul emblematic al lui Crystal Waters, alături de modelele și dansatoarele Stella Maxwell, Greta Hofer, Tinglei Liu, Monet Lauren, Charlie Knepper, Vinson Fraley, Janick Heilijgers, Diego Pasillas și Mauro van de Kerkhof. Întreaga distribuție canalizează împreună spiritul euforic Pride și puterea comunității LGBTQIA+ prin dans expresiv și manifestări autentice de încredere în sine.

Colecția 2024 Pride infuzează siluetele clasice de lenjerie și îmbrăcăminte Calvin Klein cu energia vibrantă Pride. Noile stiluri de lenjerie Intense Power sunt reîmprospătate cu un design îndrăzneț al taliei, cu logo integrat, realizate într-un gradient intens de curcubeu care redă o declarație de stil plină de culoare, în ediție limitată. Stilurile Calvin Klein de lenjerie intimă Cotton Stretch și Modern Cotton sunt actualizate într-o gamă de culori îndrăznețe. Tricoul și maioul tip tank Monogram Logo prezintă monograma specifică Calvin Klein într-un imprimeu vibrant, în degrade sezonier. Ca parte a colecției din acest an, brandul a conceput două tricouri în ediție limitată în parteneriat cu Transgender Law Center și ILGA World, partenerii săi ONG.

Calvin Klein este mândru să sprijine ONG-urile axate pe echitatea și siguranța LGBTQIA+ la nivel global, național și local. Până în prezent, brandul a susținut cu peste 240.000 de dolari diverse organizații, inclusiv partenerii săi eroi,  ILGA World și Transgender Law Center. Pe lângă donațiile financiare, Calvin Klein colaborează cu aceste organizații pentru a oferi companiei și asociaților din întreaga lume resurse și perspective care permit echipelor să fie susținători și aliați mai buni.

Credit Campanie: Regizată și fotografiată de  Gordon von Steiner

Credit Editorial:   Calvin Klein

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com. Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.                        

Despre Calvin Klein, Inc.

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi.

Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium  și eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9.3 miliarde de dolari în 2022. Calvin Klein continuă să-și consolideze poziția de inovator al platformelor digitale emergente și al campaniilor moderne de marketing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *