Cui se adreseaza optimizarea SEO?

Ce determina succesul unei afaceri? Asta este una dintre primele intrebari care te intereseaza ca antreprenor, nu-i asa? Pentru ca iti doresti sa detii un business de succes, este important sa fii constient de elementele pe care le poti pune in practica pentru a detine un avantaj in fata concurentei.

SEO (Search Engine Optimization) este un bun exemplu in acest sens. Face referire la toate tehnicile care pot fi implementate astfel incat motorul de cautare (Google de exemplu) sa afiseze business-ul tau in topul cautarilor. 

Pentru a clarifica un aspect inca de la inceput, consider ca orice tip de afacere are nevoie de servicii de optimizare SEO. O prezenta online bine conturata este benefica indiferent de mediul in care activezi. Dar pentru o mai buna exemplificare, am selectat 3 domenii care beneficiaza cel mai mult de o buna campanie SEO.

  1. Start-ups

Inceputurile sunt intotdeauna dificile. Daca ai o afacere de tip start-up, nimeni nu te cunoaste, nu ai o baza de clienti, nu ai resurse foarte mari pentru promovare, iar audienta ta este limitata. Dar nu e cazul sa disperi, poti apela la servicii de optimizare seo magazin online in cazul in care vei avea produse de vanzare direct de pe site, iar asta va rezolva aceste probleme. In primul rand, este o modalitate prietenoasa cu bugetul tau, comparativ cu un ad la TV. Apoi, daca strategia este bine implementata, iar Google considera ca merita sa figurezi in topul cautarilor, vechimea ta pe piata nu va mai conta pentru client. Esti in primele rezultate-inseamna ca esti demn de incredere.

2. Bloggeri

Daca pana acum cativa ani, a fi blogger nu era considerate o meserie, acum talentul la scris iti poate aduce un venit frumos. Insa avand in vedere numarul mare de blogguri de pe piata, o promovare SEO poate sa faca diferenta intre popularitate sau anonimat. Blogger fiind, esti constient de importanta cuvintelor, deci intelegi ca elemente precum cuvinte cheie bine alese iti pot genera traficul dorit pe blog. In fond, ideea este simpla, un continut de calitate va aduce clienti, asa cum este si firesc sa se intample.

3. Servicii

Afacerile din domeniul prestarii de servicii beneficiaza probabil cel mai mult in urma unei campanii SEO. Fie ca este vorba de servicii hoteliere, servicii de infrumusetare, medicale sau orice alt tip, promovarea online a unei astfel de afaceri poate fi vitala pentru succesul ei. Asta deoarece clientii folosesc tot mai mult motorul de cautare pentru a gasi inspiratie. Cand mergem in concediu, cautam cazare online, cand ne doare maseaua, cautam medici dentisti online, si asa mai departe. Asadar, o campanie SEO te aduce mai aproape de clienti, intrucat acestia vor lua in considerare intotdeauna primele 5-6 rezultate oferite de Google. Descrierile bine facute, poze suggestive, un video explicativ si o prezenta pe retelele de socializare sunt cateva dintre elementele componente ale campaniei SEO cu impact extrem de bun pentru o afacere de tip prestari servicii.

In final, este important sa se ia in considerare faptul ca o campanie SEO dureaza, nu va genera rezultate in 2-3 zile, insa va genera rezultate pe termen lung. Chiar si dupa ce campania SEO s-a incheiat, rezultatele pozitive ale acesteia se vor resimti asupra site-ului tau.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *