Pentru ca noi, Transilvania Advertising, oferim servicii de web design, o sa fim obiectivi, incercand sa nu ducem articolul acesta intr-o zona de promovare. Dorim sa tratam o tema extrem de importanta care va raspunde la intrebarile celor care au nevoie de un raspuns in vederea stabilirii unei alegeri. Astfel, din punctul nostru de vedere un prim criteriu ar fi:
- Pretul! Cu siguranta pretul este un factor, de multe ori decisiv in vederea alegerii dvs. insa pe scurt, trebuie specificat ca nu tot ce e ieftin este si neaparat de calitate. Pretul este dat de mai multe criterii, de vechime companiei, de portofoliul acesteia, de numarul de angajati care pot fi atribuiti proiectului dvs.
- Abilitatile de comunicare, un atuu in care toate companiile ar trebui sa investeasca, pentru ca un website este extrem de complex, iar nevoile clientului pot fi masura. Pe langa faptul ca trebuie acordata o atentie speciala in relatia cu clientul, notiunile trebuie explicate si acestora intr-o maniera cat mai profesionista. O echipa amabila, dispusa sa vorbeasca cu dvs. La orice ora, este mai muet decat esentiala!
- Portofoliu! Daca doriti sa va faceti o imagine asupra companiei si asupra viitorului dvs. Proiect ( chiar daca nici un proiect nu seamana cu altul ) puteti accesa portofoliul si implicit site-urile clientilor. In functie de acestea va puteti face mai mult decat o parere despre agentie.
- Site-ul agentiei. Un lucru mai mult decat evident, daca a fost depusa munca in vederea actiunii de realizare site web, cu toate functionalitatile pe care ar trebui sa le aiba, atunci e un prim semn ca ati ajuns intr-un loc bun. In schimb, daca agentia nu a fost in stare sa-si construiasca un website bine pus la punct, e foarte posibil ca nici dvs. Sa nu aveti parte de asta.
Pe scurt, acestea ar fi cateva principii, sa le zicem primordiale, pentru ca aceasta discutie ar putea fi aprofundata si mai mult, insa suficienta cat sa va puteti face o opinie justificata.