De ce e important să foloseşti Pixelul în campaniile pe Facebook şi Instagram

Dacă faci campanii pe Facebook sau Instagram îţi doreşti cu siguranţă să ai rezultate cât mai bune.

Facebook este pentru multe magazine şi business-uri un canal de marketing profitabil dar pentru asta e nevoie de Pixel. De ce? Pentru că un Pixel implementat corect va ajuta Facebook-ul să înţeleagă cine e audienţa ta.

Ce e pixelul de Facebook? E un fragment de cod pe care trebui să îl plasezi pe site-ul tău pentru ca platforma să înţeleagă ce se întâmplă pe acesta, cine îl vizitează, cine cumpără, ce anume cumpără, cât stă pe site etc.

În baza informaţiilor colectate, Facebook va sorta publicul cărui îi va afişa reclamele, eliminând acele persoane care teoretic nu ar cumpăra de la tine. Cu alte cuvinte, Facebook îţi va cheltui mai responsabil banii.

Mai mult, prin folosirea Pixelului vei putea să optimizezi campaniile pentru că vei şti care sunt campaniile care îţi aduc comenzile, câte comenzi îţi aduc şi care e valoarea lor. Fără pixel, Facebook nu ar putea să îţi afizeze aceste date.

Ca atare, având aceste informaţii vei avea posibilitatea să creşti bugetele campaniile care performează şi să le scazi acolo unde nu peformează ori să închizi ad-urile.

Mai mult, acum vei putea să îţi retargetezi publicul, adică să le afizezi reclamele celor care au fost la un pas de a cumpăra dar nu au făcut-o, celor care au adăugat produse etc. Teoretic, reclamele de retargetare pot avea un cost per achiziţie cu până la 50% mai mic decât restul campaniilor.

Poţi de asemenea să îşi creezi audienţe lookalike prin care poţi să targetezi publicul similar cu cel care ţi-a cumpărat în ultimele 30, 60, 90, 180 de zile etc.

Pe scurt, un pixel implementat corect pe site te va ajuta să îţi optimizezi cheltuielile şi să îţi creşti profitul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *