Despre importanta colaborarii cu o firma de PR

PR-ul nu este o stiinta exact care vizeaza o metoda unica de abordare. Acest lucru face ca strategiile conturate in acest sens sa se raporteze in mod direct la particularitatile brandului in cauza si sa le valorifice pe cat posibil. Tudor Communication este o firma de PR cu multe proiecte reusite, al caror succes a fost recunoscut si premiat in cadrul a numeroase evenimente de profil. Astfel, nu doar ca se dovedeste experienta si cunostintele echipei, dar justifica si locul printre primele pozitii in topul preferintelor brandurilor din toata tara si nu numai.

Ca agentie strategica de top, Tudor Communication si-a largit orizonturile pe mai multe planuri, ajutand branduri mature sa ajunga in punctul dorit, prin abordarea uneia sau mai multor metode de actiune.

Branding personal & corporate

Aceasta directie de actiune vizeaza conturarea unei imagini ideale a brandului, bazata pe valori si resurse reale. Coordonarea identitatii vizuale, verbale si chiar senzoriale intr-un tot unitar care sa spuna o poveste cu care sa atraga publicul tinta prin simplul fapt ca rezoneaza cu ea.

Relatii cu media

Prezenta in media poate reprezenta cea mai veridica si de incredere metoda de promovare, fie ca vorbim de cele traditionale sau cele moderne. Beneficiile pot fi cu atat mai mari cu cat se reuseste conturarea unor relatii de colaborare mutual benefice intre brand si diverse canale media.

Organizare de evenimente

Pe langa faptul ca genereaza vizibilitate, evenimentele de profil sunt o metoda eficienta de a contura interactiune directa intre brand si publicul tinta. In plus, un eveniment reusit poate genera aparitii gratuite in media, fiind un dublu castig.

Comunicare in situatii de criza

Ca entitate cu o prezenta importanta pe piata, un brand trebuie sa stie sa gestioneze si situatii mai putin favorabile. De asemenea, abordate corect, acestea pot deveni cai de promovare si de demonstrare a abilitatilor. Daca reuseste sa iasa nepatat dintr-un eveniment ce ar fi putut aduce un declin de imagine, brandul va reusi sa nutreasca o doza insemnata de incredere in publicul tinta. Pentru a putea reusi acest lucru este nevoie de oameni cu ani de pregatire in acest domeniu care reusesc sa faca din orice o adevarata oportunitate.

Pentru strategii complete si eficiente, specialistii recomanda ca fiecare brand sa bifeze toate aceste dimensiuni si sa le poata pune in practica atunci cand situatia o cere intr-un mod personalizat si adaptat contextului de fata.

Cu Tudor Communication reusiti sa jonglati printre oportunitati si obstacole si sa valorificati chiar si cele mai negre situatii. O strategie corecta si adaptata la situatia curenta va reusi intotdeauna sa invinga toate amenintarile din jur si sa pozitioneze brandul acolo unde acesta merita sa fie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *