În prezent, oferta de ședințe foto business din București este mică și departe de standaredele pieței internaționale. Pentru a oferi premium, precum ședințele foto business, în București ai nevoie de viziune clară și cunoștințe specifice, precum și un proces bine pus la punct, care pune preț pe detalii și livrarea unor imagini de calitate.
Am discutat cu Gabriel Balaș, manager și fotograf Artisticfoto, despre procesul realizării unor poze profesionale business, pentru a înțelege resursele de care este nevoie pentru a oferi ședințe foto business în București.
De ce ședințe foto business? De ce un fotografii business într-o piață guvernată de ședințe foto new-born si evenimente private?
Gabriel Balaș: Ca să dezvoltăm o suită de servicii atât de variată, a fost și este nevoie de multă motivație și multă încredere că visul devine realitate. Cu un ideal în minte, acela de a oferi în București servicii de calitate la prețuri accesibile, investim în fiecare zi timpul și energia necesare pentru a realiza un brand care dorim să devină cunoscut pe plan local și național.
Ce înseamnă piața de ședințe foto business în cifre?
Ca să vă ofer câteva cifre, vorbim despre aproximativ 500 căutari lunare doar în București – arhitecți, psihologi, avocați și multe alte oameni din diverse domenii de activitate. Chiar daca ședințele business sunt doar o parte din activitatea noastră, ne țin ocupați și ne oferă în medie 6 ședințe foto business / săptămână.
Cum evoluează Artisticfoto în prezent?
Artisticfoto s-a axat exclusiv pe evenimente private și ședințe foto în aer liber timp de mai bine de 8 ani. Pentru că ne-am propus un scale-up al businessului, în luna iunie 2021 am deschis un studio foto în București, în sectorul 4, aproape de statia de metrou Constantin Brâncoveanu. Ne-am mărit astfel portofoliul de servicii pe care-l oferim clienților nostri și deoarece ne-am dorit să venim cu ceva nou în piață am creat aceste pachete de ședințe foto corporate pentru a oferi oportunitatea tuturor celor care știu cât de importantă este imaginea personală, să poată realiza un set de poze profesionale business.
Artisticfoto a adunat un număr destul de mare de clienți, dat fiind și varietatea serviciilor pe care le oferiți. Care este relația pe care ați dezvoltat-o cu aceștia?
Primim în fiecare zi atât recenzii publice atât pe contul nostru de Google, cât și pe pagina noastră de Facebook, dar și mesaje de mulțumire și încurajare private. Sunt clienți care ne susțin cu tot sufletul pentru că ei cred văd interesul și implicarea noastră în fiecare proiect, în fiecare ședință foto pe care o realizăm. Avem norocul de a fi înconjurați de oameni care au înțeles pasiunea noastră și sunt bucuroși să vadă cum se concretizează viziunea noastră în fotografii de calitate pe care ei le vor folosi sau le vor revedea cu multă plăcere. Mai mult decât atât, partenerii noștri ne recomandă adesea către prieteni și cunoștințe, ceea ce dovedește încă o dată loialitatea pe care am construit-o împreună.
Ce planuri aveți pentru perioada următoare? Ce noi pachete Artisticfoto vor apărea?
Este o perioadă foarte aglomerată, avem mai multe proiecte în desfășurare – evenimente private, ședinte foto tematice, ședințe business, fotografie de produs – și analize privind extinderea proiectelor Artisticfoto spre zonele din imprejurimile Bucureștiului. Dacă e să vorbim despre proiectele în desfășurare, cum ar fi ședintele foto tematie sau fotografia de produs, acestea presupun un grad ridicat de complexitate – chiar daca toate tipurile de ședințe foto necesită atenție sporită, aceste 2 tipuri de ședințe foto au nevoie de mult mai multă atenție, ceea ce înseamnă lucrări suplimentare pentru a putea livra calitatea cu care ne-am obișnuit clienții Artisticfoto. Nu sunt proiecte ușoare, însă tocmai complexitatea acestor proiecte ne dă motivația și încrederea să mergem mai departe și să creăm adevărate repere ale serviciilor în zona sectorului 4 și a Bucureștiului.