Programele de loialitate fac parte din relația cu cliențîi. Acestea au devenit un instrument cheie într-un context de concurență crescută și volatilitate a consumatorilor. Pentru a fi eficient, programul de loialitate iCredit este susținut de o strategie proactivă de cunoaștere a clienților.
Comportamentul de cumpărare al consumatorilor s-a schimbat dramatic în ultimul deceniu. Consumatorii sunt acum mai bine informați, compară prețurile și produsele, consultă periodic recenziile clienților (vezi și iCredit păreri de pe site) și adoptă o atitudine mai critică față de mărci.
Diversificarea ofertei de bunuri și servicii a făcut, de asemenea, consumatorii mai volatili. Ei controlează mai mult decât oricând achizițiile.
Acesta este motivul pentru care strategiile de achiziție trebuie acum să fie însoțite de strategii de păstrare. Păstrarea clienților dvs. este la fel de importantă că aducerea lor. În comerțul electronic, la fel că în majoritatea celorlalte industrii, achiziția nu mai este suficientă.
În acest context, programele de loialitate au căpătat o nouă viață în ultimii ani, adaptându-se la noi utilizări și noi canale (rețele sociale, mobil etc.). Cu toate acestea, principiul programului de loialitate nu s-a schimbat.
Un program de loialitate constă în oferirea de avantaje clienților dvs. membri pentru a-i reține și a-i încuraja să cumpere mai mult. Cu cât cumpără mai mult clientul, cu atât primesc mai multe beneficii și recompense. Acest lucru ia adesea formă punctelor de loialitate dobândite pe parcursul achizițiilor, care pot fi apoi transformate în cupoane. Programele de loialitate, materializate sau nu de celebrul card de loialitate, constituie unul dintre cele mai bune instrumente de loialitate.
Iată câteva motive pentru care ar trebui să va bucurați de programul de loialitate de la iCredit:
1. Programul de loialitate este un instrument eficient pentru fidelizarea și reținerea
Programul de loialitate vă permite să vă păstrați cliențîi pe termen lung, să îi mențineți înapoi, să limitați riscul de a pierde clienți și să vă mențineți rezultatul. Membrul unui program de loialitate vă va favoriza mai degrabă marca decât competitorii care nu au un program de loialitate sau un program mai puțîn interesant.
2. Programul de loialitate creează o legătură cu clientul, exact ceea ce ne dorim la iCredit
Prin intermediul unui program de loialitate, veți putea să creați o relație mai puternică cu cliențîi dvs., să generați atașament față de marca dvs. și o conexiune emoțională puternică. Programul de loialitate este, de asemenea, unul dintre elementele cheie ale unei abordări centrate pe client (plasarea clientului în centru).
3. Faceți sugestii personalizate clienților dvs. cu un program de fidelizare
Programele de loialitate sunt un suport ideal pentru strategia dvs. de vânzare încrucișată (cumpărare încrucișată). Avantajul pentru o companie de a oferi un program de loialitate constă în datele despre clienți colectate. Cunoașteți profilul socio-demografic al clienților dvs. și istoricul achizițiilor acestora. Puteți oferi membrilor dvs. produse complementare sau conexe în cadrul programului dvs.
4. Participanții la un program de loialitate sunt buni ambasadori ai companiei
Fidelizarea clienților printr-un program de loialitate se dezvoltă prin „viu grai”. Clienții fideli care sunt atașați de avantajele oferite de iCredit vor fi mai predispuși să vorbească despre companie în jurul lor. Loialitatea duce la achiziție indirectă.